liten lista

Dagens humör: just nu, crappy! tidigare var det bra! juligt liksom:)


Dagens borde:
rört på mig. handlat julklappar, istället drog jag hem och gjorde ingenting..



Dagens frisyr: utsläppt, platt, rosett, hårspänne. Mitt hår vill inte som jag nuförtiden..



Dagens klädsel: lila/svart klänning från h&m, svarta tights, svarta knästrumpor, rosa benvärmare och uggs



Dagens planer:
just nu, Sova! kanske spela lite ds?

Dagens vill ha: inget! eller jo, Julafton och jullov!


Dagens längtan: sova brevid Adam..


Dagens fundering: Om Adams present.


Dagens beroende: människor

Dagens tråkigaste: kvällspromenaden med Spike!


Dagens tidning: INGEN! D:

Dagens låt: The gazette - Before i decay<3333 Åh vad jag älskar den! *___*

Dagens köp: inget.____. blir ner på stan och handla färdigt mina julklappar imorrn>.<


Hoppas naglarna kommer innan torsdag också! ^^

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Din blogg:

lämna ditt spår:

Trackback
RSS 2.0