Lucia

Eller ja, för åtta minuter sen var det då lucia fortfarande iaf(kanske längre när jag har skrivit färdigt)
Den här dagen har i stort sett bestått av att sitta framför datan och kolla på Anime/julfilm. har vart ganska chill. hade ju varit skönt om man var riktigt frisk också..Nu har jag dragit med mig mamma ner i hostan och sjukdomen också. Vad snäll och givmild jag är, eller tycker ni inte?:)

klockan 2100 på 5:an idag, gick en film som heter "Pay it forward" Det måste vara den mest känslosamma film som någonsin gjorts! Jösses vad jag älskar den filmen. Har sett den x-antal gånger och jag gråter lika mycket varje gång! den är helt klart värd att se.

 
Sen tänkte jag även bidra med ett tips på ett par trevliga julfilmer, "Nu är det jul igen" Dom är så söta. jag tror det finns typ 3 stycken av dom?

Har ni nån absolut favoritjulfilm? som ni bara måste se för att få den rätta julstämningen?
Själv kan jag sitta och streckkolla på grinchen och Jack frost!

Kommentarer
Postat av: micaela

Vare inte den julfilmen vi skulle se, men så råkade jag somna (a)? höhö <3

2009-12-14 @ 01:38:19
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/
Postat av: micaela

svar: mjo men så kanske det var :p

Åhnej :o

2009-12-14 @ 12:37:04
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Din blogg:

lämna ditt spår:

Trackback
RSS 2.0