något testliknande


2009 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av ditt 2009!





1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? om jag gjorde..
2. Höll du några av dina nyårslöften? tror inte jag hade några
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5.Vilka länder besökte du? USA! det var åsum! (new york, las vegas och los angeles)<3
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? kläder<3
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 19/11-09 och miyavi konserten
8. Vad var din största framgång 2009? umgåtts mer med folk, hittat nya underbara vänner, och har en underbar pojkvän<3
9. Största misstaget? finns så mycket
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? ja
11. Bästa köpet? Biljett till uppcon och miyavi<3 säkert nå kläder och grejer också

12. Vad spenderade du mest pengar på?
cigg och kläder..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? hearts burst into fire<3 och superhero
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? ledsnare, tror jag..eller jag vet inte, antagligen, fast jag har mina bra stunder. Jag är tacksam för de människor i min närhet som får mig att må så underbart bra!<3
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat, ritat, köpt kläder på internet
17. Vad önskar du att du gjort mindre? haft ångest, och massa annat
18. Hur tillbringade du julen? med mamma och pappa och lite fler i Mockfjärd hos min morfar.
19. Blev du kär i år? Ja det blev jag! underbart!
20. Favoritprogram på TV? csi, la ink och topmodel tror jag
21. Bästa boken du läste i år? Hmm, vet inte riktigt, har läst ganska många böcker, men typ vampire diaries..
22. Största musikaliska upptäckten? ojoj, många! men typ dir en grey, och massa annat
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? oj, när jag fyllde år...jag fick pierca mig! :3
25. Något du önskade dig men inte fick? kläder från internet som jag tjatat om länge, och promarkers..
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009 ? hade skolavslutning, tror jag.__.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?kläder och lite annat..
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? mig själv!
29. Vad fick dig att må bra? Alla underbara människor som förgyller mina dagar!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha, jadu, jag vet inte, gazette-pojkarna:'3 typs och Miyavi
31. Vem saknade du? yumi*__* och anja<3
32. De bästa nya människorna du träffade? yumi<3 och mina närmaste<3


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Din blogg:

lämna ditt spår:

Trackback
RSS 2.0