bloggtorka?

har velat skriva flera dagar men har inte orkat. känner mej dålig. Jaja..

I lördags var det halloween fest hemma hos Milla! det var sjukt trevligt kan jag ju säga! haha
"sluta pilla mig mellan tårna!" hahahah! galet!
Jennifer var en liten playboybunny och jag var vampyr(så klart!)
hade en korsett på mig, oh den satt så jävla tajt att jag knappt kunde andas på hela kvällen, ni kan inte ana hur jäkla skönt det var att ta av sig den!
var även roligt att träffa massa söta och trevliga människor! hoppas på fest med er snart igen!

igårkväll bokade jag äntligen min UNDERBARA uppcon biljett! det ska bli så sjukt kul!

jag har massor av ångest för alla jäkla läxor som jag borde gjort! och nu när jag tänkte vara duktig hittar jag inte pappers-helvetet! döda mej!

* svenska sammanfattning
*svenska bokrecension
* plugga lite matte
* historia uppsats
* plugga till kulturhistorie prov

fan i helvete!

tänker antagligen lägga upp lite bilder från diverse aktiviteter nåndag framöver..vet dock inte när.



Kommentarer
Postat av: micaela

sv: en tjej i klassen som jag inte gillar >.<

hon skulle säga ett exempel på nå adjektiv eller nå sånt och ba "Micaela är sur". Man ba O.o LOL, ÅåÅhh >.< !<3

2009-11-05 @ 17:13:15
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/
Postat av: micaela

sv: japp ,dryg är hon. Och tror att hon kan allt osv >.<... <3

2009-11-05 @ 17:43:31
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Din blogg:

lämna ditt spår:

Trackback
RSS 2.0