Bilden

försov mej imorse, så ingen chans att jag skulle kunna hinna med bussen, därför sitter jag nu och väntar på mamma som var tvungen att gå och hämta bilden som pappa tog till jobbet(dock inte så långt till pappas jobb)
Första lektionen är i-val (bild alltså:3) hehe.
Iaf, tänkte att jag skulle slänga upp den ofärdiga bilden som jag pratade om (w.i.p(work in progress)) det är en bild från en anime som heter kuroshitsuji, fast det är en människa som gjort en cosplay på huvudpersonen:) haha, erkänn ni fattar? ^^ 

                                                              
                                         som sagt inte klar men..


Kommentarer
Postat av: micaela

sv: aah, puss <3

fin bild btw :)

2009-09-04 @ 16:14:39
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Din blogg:

lämna ditt spår:

Trackback
RSS 2.0