Like it or not.

Kommer antagligen i fortsättningen skriva om jag hittar ny bra(enligt mej) musik. Med tanke på att jag lyssnar på japanskt, screamo och lite annat mummsigt så är det antagligen det de kommer stå om isf:) som sagt, like it or not.

här är några av de banden(japanska) jag lyssnar på(långt ifrån alla!)
Funderar även på om jag ska skriva några låtar med varje som är bra...får se när jag kommer så långt i inlägget.
EDIT : ja det blev att jag skrev låtar, ursäkta det långa inlägget, och självklart så har varje band många fler bra låtar än dom jag skrev, kommer bli überlångt om jag ska skriva alla låtar jag gillar:)

Dir en grey

låtar: (ja kolla det blev låtar)
* Obscure
* Kodou
* cage
* bugaboo
* dozing green
* glass skin

Girugamesh


låtar:
*
fukai no yami
*volcano
* decieved mad pain
*owari to mirai
* goku

The gazette<3 (love forever*___*)


Låtar: (det här blir svårt)
*D.L.N
*cassis
*filth in the beauty( första älsklingslåten:3 )
*regret
*reila
*taion

Miyavi<3 samma som ovan *w*

låtar:
*sex appeal ni sasagu
*kimi ni negai wo
*jibun kakumei
*dear from..xxx
*itoshii hito
*kekkonshiki no uta



Nu orkar jag inte skriva nå mer. hehe, as said, om du gillare, fine! om inte, okej?

 

 


Kommentarer
Postat av: micaela

sv: jaaaah ^^ jag tycker det :p <3

2009-09-08 @ 23:46:18
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Din blogg:

lämna ditt spår:

Trackback
RSS 2.0