Hjälp?

Har vart hemma idag, pallade inte gå omkring med ont i magen, huvudet och halsen. sen var jag sjukt trött för jag vaknade mitt i natten och kunde inte somna om, tyckte det var skuggor och ljud överallt...haha starkt av mig.

Nu sitter jag här och tycker att jag kan få lite pengar snart(studiebidrag och lön=åsum!) så jag kan beställa nånting gulligt! så jag tycker ni kan hjälpa mig välja vilken klänning/jsk och vilka skor, om ens några ifrån den sidan. Jag skiter i om ni tycker det är snyggt eller inte, välj det ni tycker är finast av det som visas iaf! :)

klänningar
 1  2  3  4

Skor
 1  2

Kom igen, hjälp mig lite nu!


Kommentarer
Postat av: Micaela

Någon utav de rosa klänningarna :3 tycker jag <3

2010-01-26 @ 10:43:36
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/
Postat av: jen

1 på klänningar, 2 på skorna :*

sötibaby<3

2010-01-31 @ 12:17:51
URL: http://killingforfun.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Din blogg:

lämna ditt spår:

Trackback
RSS 2.0