affärer

hit vill jag imorgon:

-Din sko
-Gina tricot
-Glitter
-Bikbok
-Carlings
-Cubus
-h&m
-hobbex
-hemtex
-Waynes coffe
-siba
-kicks
-lindex
-cervera
-smaksak
-flash
-game


Sen vill jag gärna ha en MASSA jävla pengar som jag kan spendera på dom affärerna också!
Och jag vill kunna sova NU! jävla dum jag är och dricker typ tre koppar kaffe inom tre timmar, på kvällen!
Och jag har massa tankar om inredning till lägenhet, ideer till tavla, smyckesdesign åh jäklar...allt möjligt!
Och design till bloggen var det ja! HEJ HYPERAKTIVA MÄNHISKOR SKAVI UT OCH SPRINGA LITE KANSKE?!

Kommentarer
Postat av: Micaela

HEJÅHÅ!! Har du pratat med dina föräldrar än? :)<3

2010-09-03 @ 08:36:19
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Din blogg:

lämna ditt spår:

Trackback
RSS 2.0