måbra mässa

Var till sjukhuset idag för att kolla upp min mage som envisas med att göra ont stup i kvarten.
Tog ca en och en halv timme och tre nålstick i armen..Förstår inte hur jag kan vara så känslig för blodprov när jag piercat mig flera gånger utan problem? Mysko.
Ska iaf prova med att inte äta mjölkprodukter i 4 veckor och sen efter dom veckorna börja äta det smått igen för att se om jag är laktosintolerant.
Pratade massor om mina matvanor. Var nästan lite jobbigt ett tag.
Min hjärna är väldigt konstig ibland och jag kan känna mig som ingenting. Som att jag bara vandrar omkring och är ingenting. Äsch. Flummigt det blev nu.

Hade kulturhistoriaprov imorse. Gick väldigt bra för att knappt ha pluggat nånting alls. Förhoppningsvis VG.
Imorgon ska vi till Avestaparken för att ställa upp tavlor och lite sånt inför måbra mässan på lördag. Ska bli riktigt kul. Måste bara måla färdigt min tavla först också, men det löser sig nog. Kommer upp bild senare på hur den blir. Fotar kanske lite på själva mässan också som jag ska försöka visa här.

Sen måste jag bara säga att Jag älskar dig oändligt William. Du har mitt hjärta och jag hoppas det kommer vara så föralltid. You are my knight in shining armor.

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Din blogg:

lämna ditt spår:

Trackback
RSS 2.0