Åh



Jag blir så rörd över hur vissa människor kan få en att må så bra, mitt i allt det dåliga i hjärnan. När man mår som sämst så får underbara människor en att se det ljusa. Jag är så glad över att jag har folk som bryr sig om mig. Om jag inte hade mina vänner, eller Adam, då vet jag inte om jag skulle ha fungerat som jag gör idag. Jag skulle kraschat och jag skulle inte orka ta mig upp igen. Jag är så oändligt glad. Jag blir känslig nu ja..tack för att det finns så underbara människor.
Och Adam, du anar inte hur mycket jag tycker om dig.

Kommentarer
Postat av: Adam

Ställer alltid upp det vet du hun! Åh jag blir rörd, tycker om dej så oerhört mycket <3

2009-12-07 @ 23:10:11

Lämna ett spår:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Din blogg:

lämna ditt spår:

Trackback
RSS 2.0