dålig dag idag

Dagen började dåligt..mamma hade tagit cykeln till jobbet och jag behöver den när jag cyklar med tidningarna, så det blev till att gå..Jaja, inte så hemskt(motion som motion liksom)

mycket tid av dagen gick åt till att städa mitt rum. Det såg ut som om tredje världskriget hade startat. Bra där, nu ser det iaf lite bättre ut..Måste plocka lite imorrn för att hålla mej borta från andra saker.

"filmkväll" med mamma blev det senare. Uh.

Nu är jag på dåligt humör och känner mej allmänt kass. Allt suger, yäs. Jag vill röra på mej. NU TACK!

Det känns som att allting glider iväg. Har ingen kontroll på nånting, inte ens det jag brukade ha lite koll på.
Läxor, bilder, mej själv. Jag är helt enkelt äcklig. Bara för att jag är äcklig så får ni en äcklig bild på mej!


Kommentarer
Postat av: micaela

sluta säg så där ;_; du är inte äcklig någonstans! Tycker vi kan ta och träffas snart, saknar dig massor juh :( <3

2009-10-04 @ 03:40:29
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Din blogg:

lämna ditt spår:

Trackback
RSS 2.0