Ledig

Är ledig idag fråm skolan. Ska på konsert! Miyavi. Såg honom 09 också. Ska bli ganska kul, fast just nu känner jag mig inte lika peppad som förra gången, Nu känns det bara som att jag knappt har lyssnat på honom på aslänge. Dags att fräscha upp minnet. Eller kanske peppa nya skivan.


Vet dessutom inte vad jag gör uppe redan. Vi ska åka klockan 11..Hinner ju göra mig iordning nu iaf.

Åker hem till William efter konserten och hem imorgon jättetidigt för att direkt när jag kommer fram vara med på våran musikalföreställning. "Kåldolmar och kalsipper" Ska bli skönt att ha det gjort äntligen.

Nästa vecka börjar påsklovet för min del (förutom måndagen då) Då ska vi till Tyskland!

Kommentarer
Postat av: Phelicia

sv: Vet inte om jag tackat dig en gång redan, men... TACK IGEN isåfall :D

2011-04-14 @ 11:49:53
URL: http://phelicias.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Din blogg:

lämna ditt spår:

Trackback
RSS 2.0