Ledig dag

har bara en lektion idag, engelska, den känns väldigt ovärd att gå på så jag är ledig idag. Ända till sju då vi har föreställning. Känns lagom skönt ska jag säga!
Superfint väder dessutom, tror nästan jag ska gå ut och gå om ett tag, när jagh suttit klart här, hahah.
Miyavi var en väldig besvikelse förövrigt! Inte alls lika bra som 09! nu var det bara en massa skråål och det var högst irriterande. Slös med pengar och energi. Det enda som var bra var att umgås med folk och sen att jag fick träffa William och sova hemma hos honom.


Har fått hem tatueringsgrejer jag beställde på tradera! 40 färger, en ascool färgkoppshållare(kommer bild) och 50 liner nålar. Kul att min maskin inte funkar..

Imorgon kommer Micaela hit! blir awesome!

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Din blogg:

lämna ditt spår:

Trackback
RSS 2.0