dag 4

– Mina mål/drömmar/önskningar.


Mina mål

Jag vill bli riktigt bra på att tatuera och kanske leva på det. Jag vill kunna leva på konst. Jag vill göra Något med en Wow-känsla, som riktigt tar andan ur folk.
Jag vill bli framgångsrik.
Jag vill gå ut skolan med bra betyg, kanske plugga vidare, fast bara kanske.
jobb.

Mina drömmar
Ett slott. Gothiskt. Att leva tillsammans med William i. Typ i USA. hihi
Egen studio.
Egen ateljé.
Att drakar existerar och ha dom som självständiga husdjur hade ju inte varit helt fel.
vampyyyyrer......Elaka jävlar.

Mina önskningar

Ett bibliotek. Med stegar.
En klassiker, "En miljon hade ju inte varit helt fel heller"





Kommentarer
Postat av: Micaela

sv: Tack sötan!<3

jag saknar dig bajsmycket jööh D: vi måste träffas SNART!!<3

2011-02-08 @ 19:02:16
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/
Postat av: Jenn

Sv: Ja, det vet man aldrig ;)

Tack :*

2011-02-09 @ 19:35:42
URL: http://killingforfun.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Din blogg:

lämna ditt spår:

Trackback
RSS 2.0