Utmanad

Jag blev utmanad av jennifer till att göra den här listan.

Hur länge har du bloggat?
har ingen aning, har haft ett antal bloggar. Men skulle gissa på en 2, 3 år eller så.

Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?
Väldigt många faktiskt. Har massor av bloggar på bloglovin som jag läser. Har dock inte läst vissa på ett tag så jag har väl ca 900 inlägg att läsa...haha.
Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
Läser som sagt väldigt många bloggar, det är en väldig blandning. Läser oftast konstbloggar och inspirationsbloggar. Men sen läser jag ju även mina närmaste vänners bloggar.

Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Jag har ingen som helst aning. Lägger ju inte upp så mycket om mig själv just och har väldigt mycket i hjärnan som jag skulle kunna skriva, men som jag själv inte tycker att hela världen behöver veta. Men jag försöker iallafall inte skriva som någon annan utan jag skriver som jag känner för det.

Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Skriver som sagt inte sådär jättemycket om mitt privatliv. Kan hända att det kommer en liten flash då och då om hur jag känner mig just för stunden det är väl i stort sett det.

I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse?
Det som det handlar om är väl egentligen att jag vill visa upp vad jag gör. Alltså konst och liknande. Är inte ute efter så mycket bekräftelse. Det kan man ju inte förvänta sig om man inte skriver regelbundet och för att komma högst upp på alla listor som det finns.

Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen?
Nej det har jag inte.

Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
Vissa bloggar ju bara för uppmärksamhet. Såna som bara bloggar för att provocera och få läsare, då kan man bli stöddig och tro att man är bäst på allt. Det är högst irriterande.

Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?
Tycker inte det finns så mycket nackdelar för mig. Jag skriver ju bara när jag har tid och lust.

Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?
Skulle väl tro det iallafall. har ju ingen anledning till att inte göra det, eller ? haha.

Jag utmanar: Micaela , Jessie ,

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Din blogg:

lämna ditt spår:

Trackback
RSS 2.0