Syntest



Gammal bild

Fått höra att jag är dålig på att uppdatera...Haha. Jag vet det redan:)

Har vart På stan och gjort syntest för körkort! Läskigt. Haha har aldrig provat kört ens. Men det ska bli roligt och spännande.

beställde böcker för ett tag sen och idag har dom kommit. Death note och Crescendo. Crescendo är uppföljaren till en superbra bok. "Hush, hush" Läsvärd!

Fina William och jag firade fyra månader igår. Fyra underbara månader som jag vet kommer bli mångamånga mer! Han är världens underbaraste person.
Han har vart här under lovet och kommer vara här i ca fyra veckor till, Praktik. Och det känns bra.

Tänkte göra lite listor kanske. Alltså på vissa favoritsaker jag har. Böcker, musik, filmer, konstnärer osv. Kanske skulle vara kul? haha. Har förövrigt dumpat det där med dagarna. Gick ju som ni märkt inte så bra.


Hoppas allt löser sig vännen, det gör jag verkligen<3

Kommentarer
Postat av: Jenn

JAG ÄLSKAR DIG

2011-03-07 @ 22:16:52
URL: http://killingforfun.blogg.se/
Postat av: Micaela

Hahaha, neeeh xD shorts också :)

häärligt det där med körandet :D<3

2011-03-08 @ 21:42:00
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Din blogg:

lämna ditt spår:

Trackback
RSS 2.0