Tisdag..

..Vilket innebär eos, och sen bild resten av dagen i skolan. Ska börja måla på min akryluppgift. Blir antagligen lite ritande på en promarker bild till jessica också.
Ska komma ihåg att ta hem historia, svenska och engelska böcker, så jag kan plugga.
 Hade riktig plugg-anda igår och så hade jag alla böcker i skolan. Inte kul.
 Måste även försöka läsa lite i Tristan och Isolde.
 Känns som att vi har ungefär tusen läxor, Vilket vi antagligen har också.


Så ser bilden ut hittills, väldigt svagt. Mycket kommer läggas till och göras om.


Kommentarer
Postat av: Jeppa.

Sv: Det tycker jag låter som en kanonidé :D vore jättekul :D <3

2011-03-24 @ 19:48:44
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Din blogg:

lämna ditt spår:

Trackback
RSS 2.0