2002

Har roat mig med att städa nu ett tag. Kommer någon vart för en gångs skull! Fast nu tar jag nog en paus och målar lite tror jag. Måste skissa upp tavlan till mor och far, och sen fick jag en annan liten idé.

Satte precis i en töjning i vänster öra också. Så nu ska jag töja båda öronen. Lär ju dock ta ett tag innan vänstern kommer ikapp högern, haha.

Skruvat upp en hylla har jag lyckats med också! kände mig manlig, haha.
Maskinen är snart klar!

Jag fick en halv poäng ifrån mvg på ett engelska verbprov. Lite irriterande! men fick ändå mycket bättre än vad jag trodde att jag skulle få.

Imorgon kommer William hit och vi har ett halvår<3 Kommer bli mys.
Oj vad glad jag känner mig helt plötsligt! Förutom det lilla svidet i örat, men det är det värt.

Jag vill HANDLA massor med sakeeer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: taaack! :)

2011-05-07 @ 02:09:50
URL: http://jesuisnathalie.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Din blogg:

lämna ditt spår:

Trackback
RSS 2.0