Förnyande

Tack Micaela för att du hjälpte mej flytta bokhyllan(Y) Hoppas tågresan gick bra? :)
Hm, har inte hänt så mycket idag, möblerat om på rummet(Y) blev ganska bra och mysigt faktiskt:) haha
Åkte ner på stan för att träffa Johanna, Sarah och Josefine(som jag inte sett på aplänge!) och ta en liten snackis i plus. Riktigt trevligt var det! saknat er!

Längtar tills på fredag! wiho.

Förövrigt har jag cpångest över att jag inte ritat på så länge..Ni anar inte hur jobbigt det är...Jag låter som ett psykfall(Y) bra där jennifer!

Kommentarer
Postat av: micaela

Ingen fara :p tror säkert det blev mysigt ;)

Haha, jag läste typ under hela resan xD inte mycket kvar i boken :):)



Ses på FREEEEEDAAAAG 8'D fest <3

2009-08-13 @ 01:05:40
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/
Postat av: micaela

svar: baseboll matchen var nyss typ och så står dom och pratar med dom där vampyrerna.. har inte kommit längre xD

2009-08-13 @ 01:09:30
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Din blogg:

lämna ditt spår:

Trackback
RSS 2.0