Hemma!

Nu blir jag nog hemma ett tag! Och back to school om några dar..tråkigt fast ändå kul på ett sätt, har saknat alla människor och det blir spännande att äntligen få byta bort gamla tråkiga Krylbo mot avesta!
Det har vart trevligt i stockholm iallafall(självklart!) blir tråkigt att inte Micaela är med mig på kvällarna..hahah.

Förhoppningsvis blir det fest imorgon? blir väl ner till staden och diskutera lite med flickorna så får vi väl se. Måste försöka övertala mamma om att jag får gå bara..kan bli krångligt, hon tycker att jag vart hemifrån för mycket nu, men vafan! än är sommarlovet igång, eller hur?

Idag får det nog bli lite slappt, känner mej ganska sliten..(stockholm tär på krafterna, haha) måste försöka leta reda på min mobilsladd som är spårlöst försvunnen! saker här hemma verkar ha ett eget liv. Hej så länge.

PS. Micaela! lycka till imorrn;)

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Din blogg:

lämna ditt spår:

Trackback
RSS 2.0