work to do.

Godmorgon folks.
Vaknade ganska tidigt idag(09.57) om man jämför med föregående veckor..haha. Katterna klättrar på mej och hoppar runt som galningar, lätt att sova då liksom.
Hörde att mamma var in och la något på mitt bord och rätt, där låg en lista med lite saker hon tyckte jag kunde ta och göra idag;
*gå till affären
*fixa disken och tömma sopor(blä!)

får väl se hur det går med det :)
Ikväll blir det antagligen träning, 18.00 - 19.30 Fys träning...låter ju..kul, hehe
Jaja, nu ska jag väl ta och börja greja lite här hemma, ha det bra idag nu.

Kommentarer
Postat av: micaela

svar: micaela misses you to :(<3



du har inte glömt mobilsladden här va ::oo >.< hoppas inte



fail, första dagen på gymnasiet! ingen kommentar



<3

2009-08-18 @ 14:02:10
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/
Postat av: micaela

svar: bra, trodde det xD



vet inte, allt möjligt

2009-08-18 @ 15:09:38
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Din blogg:

lämna ditt spår:

Trackback
RSS 2.0