älskling!

Adam var här från igår(beroende på hur man ser på saken) Det var majsmysigt! OJOJ. Bytte julklappar gjorde vi också! Jag fick en jättesöt ring! den ringen jag har velat ha från cocoo.se hela tiden! Åh vad glad jag blev! SÖÖÖT
Han fick ett armband och en liten fotoram med ett foto på oss och en liten text.
Jag älskar dig.

Idag var vi och såg Avatar. Kan inte med ord beskriva hur sjukt underbar den filmen är! har du inte sett den så se den! Åh herrejävlarns. 5/5 där.

Och imorgon händer det grejer vill jag lova! buss till borlänge och pierca sig! ÅÅÅÅÅÅSUM! jag längtar som ett as.

Förlåt om det är lite osammanhängande, kan inte tänka riktigt, är liite trötter.
ha det bra.

Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

svar:

då har jag säkert dig också :3

och du har cinnamoroll som bakgrund, huuhu <3

2009-12-28 @ 18:47:45
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Adam

Jag blev jätteglad jag med hun :3

och den bästa julklappen jag nånsin kunde fått var att höra dom tre orden från dig. Jag blir varm i hela kroppen bara jag tänker på det. Jag älskar dig Jennifer. Jag är så himla glad att jag har dig <3

2009-12-29 @ 16:17:52

Lämna ett spår:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Din blogg:

lämna ditt spår:

Trackback
RSS 2.0