Naglar!

Jag var ju med i tävlingen hos sweetfairyfloss och tävlade om naglarna! Och det var inte så många som hade deltagit så jag och en till vann det vi hade önskat! *happycat* så snart får jag hem lösnaglar! yay
      




Förövrigt är det fjärde advent idag. Det är lite mysigt sådär. sitter i soffan och har slagit in lite julklappar. Det är mysigt med ljusen som brinner. Varför kan det inte vara någon julig film på teven? det brukar det väl vara ?

Nu ska jag nog gå och duscha! ha en trevlig 4:e advent

Kommentarer
Postat av: Sabina

sv. Ja, jag älskar hans stil; håret, kläderna, sminket <3



Vad roligt att du blev så glad för naglarna ^-^

2009-12-21 @ 19:07:24
URL: http://sweetfairyfloss.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Din blogg:

lämna ditt spår:

Trackback
RSS 2.0