2012

                                     
Var på bio med min mor igår, 2012! den var faktiskt ganska bra, om man bortser från det att den var så himla lång och man fick ont i bakdelen. Tycker det var bra skådisar, jag gillar John Cusack(stavning?) Och jag älskade alla "köra-och-flyga-fort-igenom-eld-och-faror" scener! hehe..Dock blev man lite dizzy av det, men det får jag väl tåla. Det var trevligt att den var lite skrattframkallande ibland men även lite tårsituationer här och där också.
Jag tycker den var värd mer än vad som skrevs om den i klick/aftonbladet eller var det var. Kanske 3-4 poäng av 5 från mig.


Idag blir det hem till Ida som fyller år, för att ha en mysig liten filmkväll.

Och juste, ska försöka lägga upp lite bilder snart, måste bara fråga Jennifer om hon kan skicka några till mig. Och hitta min sladd till mobilen, den har som vanligt lagt sig själv där jag inte vet vart det är..
Ha en bra lördag!

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Din blogg:

lämna ditt spår:

Trackback
RSS 2.0