Hemgång..

Kommer sakna Micaela..Var nyss och sa hej då till henne vid tåget. Alltid lika tråkigt.
Vi skulle dygna inatt, var väl vakna till ungefär halv sju sju nånting, sen skrev mamma till min telefon och undrade vad vi höll på med och varför vi inte sov. Så då la vi oss på golvet och kollade på tv..Däckade gjorde vi! haha.
Lite lagom trött idag sådär..
Idag är det första advent ju! det känns verkligen inte ens lite som att det är jul snart, och jag har julklappsångest. Ingen aning om vad jag ska köpa till vem, ojoj.
Ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: micaela

Saknarej redan <3



svar: du frågade och jag han inte svara ^^ :3 men den var god :)

2009-11-29 @ 20:42:37
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Din blogg:

lämna ditt spår:

Trackback
RSS 2.0