test







Bästa j-rock band?
The gazette<3
Vilken låt fick dig att gilla j-rock? selfish love - Miyavi<3
Bästa j-rocklåten som gjorts?  åh herregud, finns ju bajs många, kan inte ens komma på nån nu....
Vilken j-rocklåt lyssnar du på just nu? ingen faktiskt, kollar på buffy:3
Första j-rocklåten du hörde? har jag ju redan sagt..
Bästa j-rockvideo? onpu no tegami - miyavi eller guren - the gazette (+ massor av fler)
Kan du börja gråta av någon j-rocklåt? jaa D:
Tipsa om tre j-rocklåtar som du gillar eller har lyssnat mycket på: the gazette - guren,  sex appeal ni sasagu - miyavi, obscure -  dire en grey
Tipsa om tre j-rockband som du gillar eller har lyssnat mycket på (skriv inte de du skrev som favoritband): Girugämesh, matenrou opera, dir en grey
Hur länge har du lyssnat på j-rock? vet inte riktigt, typ 2 år kanske?
Varför lyssnar du på j-rock? därför att jag tycker om det:D och det är intressantare
Lyssnar du på visual kei och oshare kei? visual kei är väl inte en musikstil(klädstil?) men ja lite oshare kei lyssnar jag på.
Känner du någon mer som lyssnar på j-rock? Hai.
Favorit j-rockare? ruki, aoi, uruha, miyavi, hiko
Snyggaste j-rockare? samma som ovan :D
Sötaste j-rockare? miyavi:3 och kai
Vilken j-rockare skulle du helst vilja kyssa? Alla D: hahah xD
Vem är snyggast i An cafe? blä D: jag gillar inte an cafe
Vem är snyggast i Gazette? ruki, aoi och uruha *____*
Vem är snyggast i Ayabie? jag tror inte jag hört dom >.<
Om du skulle göra cosplay på någon, vem skulle de vara? hahaha, jag och cosplay går inte D: xD
Är din stil Japansk? mja, ibland :3
Har du sett något j-rockband live? miyavi :3 <33333333
Vilka vill du se live? dir en grey, the gazette!!!!!O.....o
Har du varit i Japan? neeeej D:
Vill du åka til Japan? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA <3333333333333333333333
Kollar du på anime? Jofan, har blivit lite dåligt med det på tiden D:
Kollar du på Naruto? gjorde förut
Målar du manga? hm, ibland,
Äter du sushi? nej D:
Har du varit på uppcon eller något liknande? Nej. skulle på sjx men det vart inställt, tänkte gå på uppcon 10 om det blir :3
Kan du prata japanska? lite ord här och lite där, vill lära mej D:
Beskriv bilden du lagt upp, beskriv så långt du kan: The gazette! det är det enda jag behöver säga!<33333
Beskriv hur du sminkar dig: eeeh, ljuuus foundation, puder, ibland ögonskugga, mascara, rouge
Beskriv hur du klär dig: det är olika beroende på vilket humör jag är på
Nana kitade/Gackt? Nana Kitade
Himeyuri/An cafe? Himeyuri
LM.C/suG? svårt vaaaaal!
Älskar du j-rock? Ja!

Kommentarer
Postat av: micaela

svar: haha, okaaij ^^ typ fyra stycken som sagt det röda xD <3

2009-10-23 @ 13:23:07
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Din blogg:

lämna ditt spår:

Trackback
RSS 2.0