MIYAVI!<3333

Igår var nog den bästa dagen i mitt liv tror jag! det var så värt att sitta i regnet(tillochfrån) från halv tolv till sju! 8'D helt jävla obeskrivligt!
träffade även lite skönt folk! Yumi tillexempel! Assöt var hon! och jättesnäll;___;
sen var vi ju där med Milla och jessi (jag och jennifer alltså) NAJSNAJS! hihihi. (tack för trevligt sällskap btw, även om jag hatar Milla lite för att hon petade på Miyavi;___; xD)
Kukhund och Kenneth! jävla hyperaktiva människor alltså! xD haha. men söta:3
Väl inne på konserten fick man stå och trängas hela tiden, och det var så jävla varmt! ångrar sååå att jag itne tog av mig tjocktröjan, inte najs. haha. och när han kom in på scenen*drömmer* det var fantastiskt, finns inga ord att beskriva honom med! han är den sexigaste mannen som finns! och man vart ju inte mindre fangirl av att han tog av sig tröjan och började åma sig och klättra på ställningar och grejer...åh det var så underbart. Jag tror jag dör! haha. hoppas på att han kommer hit igen, och med tanke på att han ÄLSKAR(ja! han älskar!) sverige, så är det nog stor chans att han gör det(förhoppningsvis!) och då ska jag se honom igen! så äre bara. hoppas ni hade en trevlig torsdag, alla som missade denna underbara upplevelsen;)
nu kommer lite bilder!
random söt människa:)
gemig väskan? O...o
milla och jessi

söt lolita:)
några random människor som började snacka med oss lite i början av dagen, då det fortfarande var soligt...


VÄRLDENS BÄSTA`MAN!
förövrigt så bölade ag som ett litet barn när han började prata om att han hade gift sig och att han hade haft det lite kämpigt att och allt det där! och sen spelade han bra låt på det! jag och jennifer var helt söndergråtna efter det! fyfan asså! som sagt, den bästa dagen i mitt liv!
och långt inlägg, yes!


Kommentarer
Postat av: BUNNY!

Haha :D Vi tröttnade på kö XD

Hur hittade du min blogg? :D

2009-09-25 @ 14:57:17
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: chiaki

naaw,, ^^ va kul! ;D

lite kul att ni snackade med flera andra också i kön. När jag var på an cafe-konserten i Tammerfors pratade vi inte med en enda (förutom en vakt som frågade om vi ville ha vatten).. Men det kanske beror på att jag inte kan ett skit finska xDDD



Faktiskt så önskar jag nästan att jag har varit där, fast jag inte ens lyssnar på Miyavi XDD

2009-09-26 @ 16:02:06
URL: http://xchiaki.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Din blogg:

lämna ditt spår:

Trackback
RSS 2.0