sommaren 10

Sammanfattning sommaren 2010:


- gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?

varit ovanligt social kanske? eller det kanske jag inte har? haha


- dog någon som stod dig nära?
Nej


- vilka länder besökte du?
-


- är det något du saknar sommaren 2010 som du vill ha sommaren 2011?
en lägenhet i stockholm tack!


- vilket datum från sommaren 2010 kommer du alltid att minnas?
herregud..datum är inte den här sommarens kännetecken! 


- största misstaget?
misstag som inte bör tas upp här


- har du varit sjuk eller skadat dig?
det har jag säkert


- bästa köpet?

nya högtalare


- vad spenderade du mest pengar på?
cigg...

- gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja det kan man verkligen säga!


- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2010?
liderlig og dum, carrion - parkway drive, undead - hollywood undead, hits from the bong - cypress hill


- va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?

glad beroende på, ganska deppig


- vad önskar du att du gjort mer den här sommaren?
flyttat till stockholm :)


- vad önskar du att du gjort mindre?
suttit och deppat


- hur tillbringade du midsommarafton?
på fest vid viggen med underbara människor!


- blev du kär i sommar?

jovars


- hur många förhållanden?



- favoritprogram på tv?
Kollar inte på tv, men hemköpt serie så är det L word<3


- bästa boken du läste i sommar?
shit vad jag har läst ovanligt lite böcker, men sagan om klanen otori


- största musikaliska upptäckten?
parkway drive


- något du önskade och fick?

promarkers!


- något du önskade dig men inte fick?
vet inte riktigt

- vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?

fest tror jag? haha


- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
umgåtts mer med folket


- vad fick dig att må bra?

vänner, stockholm och musik. alla fina och roliga samtal med vänner

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Din blogg:

lämna ditt spår:

Trackback
RSS 2.0