to do

Såhär ser min eftermiddag/kväll ut!
  • fixa naglarna(fransk manikyr)
  • duscha
  • fixa ögonbryn
  • lägga in ny musik på ipoden(förhoppningsvis)
  • packa!!:D
  • kanskekanskekanske göra lite historiafrågor(inte så troligt dock..hehe)
  • städa lite
får välse hur det går med tanke på att klockan är åtta redan! fick förresten äntligen städa lägenheten idag, cccash!
Och på söndag blir det en lite rolig grej! och imorgon! och på lördag! ÅÅÅH HELGEN! <3
ska försöka lägga in lite mer bilder snart också...har min gamla dator för min vanliga har virus.___. och på den här har jag inga roliga bilder, om ni nte vill se bider på mig från min hej-jag-ser-deppig-ut-hela-tiden period.

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Din blogg:

lämna ditt spår:

Trackback
RSS 2.0