Hemma

Ja, nu är jag hemma igen då. Saknar stockholm redan. Men har iaf vart vääldigt trevligt!
Jag, Micaela, Paul och Wille var och såg Saw 3D! Det var åsum, massor med blod och gojs! Dock tycker jag det såg väldigt fake ut. Sen är det ju fake iof men ändå. Haha.
Drack lite öl då och då.
Var på spelning. Det var Awesome! Efter drog vi på nån fest(som vi inte trodde vi skulle få gå på egentligen, men det löste sig) Träffade väldigt mycket nytt folk. Vissa lite drygare än dom andra..haha
Allt har varit allmänt mys helt enkelt.
Har dock blivit väääldans dålig på att knäppa kort! Det suger, jag och Micaela fotade ju och höll på hela tiden förut, har nästan inga bilder från nu.


Finaste! Puss (Angangang<3)






Saknart!

Kommentarer
Postat av: micaela

omg! den där bilden såg jag aldrig....uuueeh! men du är sötast<3

2010-11-07 @ 21:08:43
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/
Postat av: micaela

svar: det är lugnt ^^ hihi!<3

2010-11-08 @ 03:11:21
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Din blogg:

lämna ditt spår:

Trackback
RSS 2.0