Plan B

tittade just på det nyaste Vampire Diaries avsnittet. Åh satan vad bra det var! Och sorgligt som sjutton...Längtar jäääkligt mycket till nästa nu vill jag lova!

Nu sitter jag här med tända ljus och funderar på vad jag ska göra, känner mig helt slut i kroppen så jag funderar nästan på att lägga mig i sängen en stund och bara dunka musik!
Sen blir det nog antagligen rita! Plugga gör man inte på fredagar utan på söndagar så det tänker jag inte på idag, åh så skönt!

Vart snöar det i landet förresten? vart man än läser står det om snö,snö,snö. Vi har inte fått nån minsann! (inte för att det stör mig) Tycker det är lite komsikt att det snöat i stockholm men inte här. Haha

Ha en trevlig fredag folks!


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Din blogg:

lämna ditt spår:

Trackback
RSS 2.0